Panaszkezelés

Panaszügyintézés, helye, ideje, módja:

A Felhasználó a termékkel vagy a  Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Név: ÉkszerM Kft

Ügyfélszolgálati Iroda: 2800 Tatabánya Fő tér 18/c Rózsa Ékszerüzlet

email cím: info@ekszerm.hu

Telefonszám: 34-511-226. Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége, munkanapokon: 10.00-15.00.

A szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz azonnali kezelésére nincs lehetősége, (a panasz jellegéből adódóan),  a szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet 30 napon belül írásban megválaszol és a Felhasználónak megküld.

A szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén, a szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót. 

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, úgy kezdeményezheti Békéltetőtestület eljárását.

A szolgáltató együttműködési kötelezettséget vállal a Békéltető Testülettel. 

Megyei Gazdasági Kamara mellett működő Békéltető Testület

2800 Tatabánya, Fő tér 36.

34-513-010

A Felhasználó panaszával fordulhat még:

A Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Tatabányai Járási Hivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztályához

2800 Tatabánya, Bárdos László utca 2.

34-309-303

Tatabányai Járásbíróság

Tatabánya, Előd vezér u. 17.

34-513-070

Online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezése:  Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platform.