Panaszügyintézés, helye, ideje, módja:
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Név: ÉkszerM Kft
Ügyfélszolgálati Iroda: 2800 Tatabánya Fő tér 18/c Rózsa Ékszerüzlet
email cím: info@ekszerm.hu
Telefonszám: 34-511-226. Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége, munkanapokon: 10.00-15.00.
A szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz azonnali kezelésére nincs lehetősége, (a panasz jellegéből adódóan), a szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet 30 napon belül írásban megválaszol és a Felhasználónak megküld.
A szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén, a szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, úgy kezdeményezheti Békéltetőtestület eljárását.
A szolgáltató együttműködési kötelezettséget vállal a Békéltető Testülettel.
Megyei Gazdasági Kamara mellett működő Békéltető Testület
2800 Tatabánya, Fő tér 36.
34-513-010
A Felhasználó panaszával fordulhat még:
A Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Tatabányai Járási Hivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztályához
2800 Tatabánya, Bárdos László utca 2.
34-309-303
Tatabányai Járásbíróság
Tatabánya, Előd vezér u. 17.
34-513-070
Online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezése: Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platform.